Utflykt på Ven

Ett av mina sommarmåsten. Patrik har inte varit på Ven och det var jättelängesen jag själv var där.
Verkligen så mysig ö. Tror jag såg 5 bilar totalt på hela dagen. Inte så konstigt kanske, ön är ju bara 11 km i omkrets, knappt lönt? =)
 
Vi tog rååbåtarna över vilket gick smidigt, fast på hemvägarna var det VÄLDIGT vågigt så vi kom hem dygnsura! Men det var mest bara kul. Var ju som tur var varmt ute.
 
På ven hann vi med varmröktlax, glass, fotbollssgolf (jag vann!!!), cykling runt ön, köra vilse när P tappar kartan, hitta rätt igen, spana in alla stränder med kristallklart vatten runt ön, getingstick i foten =(, och en äventyrlig båtfärd hem.
Skulle smort in oss liiiite tilll i morse annars var dagen en fullpott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0