Snart jul!

Snart är det julafton! Tiden har bara rusat fram!! Jag har inte köpt en enda julklapp eller present än heller. Försöker undvika väla pga alla bakterier dom härjar där. Annars hade det helt klart varit det smidigaste. Så vi får se hur vi ska lösa det iår :) 

Tänkte även se om man kan hitta en söt liten skjorta eller liknande till släktgotograferingen i jul. Lite kul att det som mateo är mest imponerad av just nu är våra tavlor i vardagsrummet. Han kan ligga å titta på dom i evigheter men inget annat :) kanske för det är mkt kontraster i dom. :) 

Nu har lille ätit färdigt och deckat i famnen så jag ska försöka göra färdigt min kalender och spana julklappar. Håll tummarna att han inte vaknar när jag flyttar honom bara! 

Bilder från veckan. Rätt så oglamorös är man nu som lever dygnet runt i amningslinnen :) men lille pysslingen som Patrik kallade honom är iaf söt. Börjar bli en liten knubbis nu med :P 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0