Vecka 22+4

Magen växer såklart men den största skillnaden från denna veckan mot någon tillbaka är att man ibland känner och ser väldigt tydligt utanpå magen vart han ligger. Den blir helt sne emellanåt och det putar ut en hård klump. Jag vågar inte riktigt säga vad det är för kroppsdel än men han är 20 cm från huvud till skärt nu och väger runt 500gram. Börjar bli en stor kille!

Igår var jag och simmade vilket jag inte gjort på ett tag och kände direkt att jag var rätt svag i armar och rygg. Så nu tänkte jag börja med det igen. Dock har jag lite foglossning eller bäckensmärtor är det så det ömmade sjukt mkt i början och efter. Får se om det blir bättre snart. Ska till MVC snart och ska fråga då med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0