Skitarg

Hejhej!
Kör en mobilbloggning här ifrån sängen.
Är så sjukt irriterad just nu på exakt allting utan att veta varför. Det kan nog vara en av de värsta känslorna faktiskt. Jag hör hur sur jag låter men kan inte alls svara på varför allt är fel.
Aja sån e iaf jag just nu. Härlig att ha omkring sig or not ;)

Till My : Japp det är dom stolarna! Beställde för ett tag sen nu och fick maila och höra var de tagit vägen. Inte skickats än så kan glömma att det hunnit komma fram till lördag. Too bad:(

I helgen blir det ju full fart som vanligt. Tänkte hinna med att fixa till matrumslampan så vi slipper bli bländade varje gång vi ska äta, sedan hade det varit skönt att montera ihop lite delar till garderoben så man slipper snubbla på det på golvet varje gång man ska ut ur sovrummet. Lämna lampan som var fel på k-rauta hade också varit najs.

Sen längtar jag som en tomte till Ullared! Hoppas innerligt att man kan fynda lampor till fönstrena där! Och lite julpynt kanske. :)

Ps, har ni inte ätit på gräddbullerian på väla (snart på emporia med) M Å S T E ni göra det! Gud så gott och helt beroendeframkallande. Säger bara LAKRITS <3

kanske inte det intressantaste inlägget men det var vad jag hade att bjuda på denna gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0