Lördagslunch & t-shirt säng

Ligger redan, jag vet skittidigt, i sängen men det är såå gott att ligga här och kolla lite serier ist för soffan. vi brukar starta ute i soffan sen blir jag alltid trött å då tar vi nästa avsnitt i sängen:) speciellt nu med det underbara påslakanet som jag fick i present av Papp&tatt. Riktig "fluffig" å lätt känsla över det.

Jepp det är höst/vinter då all bra tv går igång igen! Vi har ju inte haft den på alls nästan på hela våren & sommaren!! Men det tar vi igen nu. Det vi kollar på är x-factor USA, homeland & Dexter!! Älskar alla.

Idag hade vi lunch för Papp&tatt och mormor. Maten bestod av pumpasoppa med focacia bröd! Mkt gott om ni frågar mig. Passade ju bra till halloween också.

Fick även lite kort av mormor från när jag var liten. Kul att titta på speciellt kort jag inte sett förut. Fast vissa gånger undrar man ju verkligen hur dom kunde tycka om en så ful man var när man var riktigt tiny haha

En helt annan sak.. Många firar ju halloween idag och på min instagram såg jag först Frida utsminkad till vad jag trodde var något fantasiaktigt, men bilden efter var en annan som var utsminkad exakt likadant!! Vem är det egentligen? Vad har jag nu missat!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0