Sovrumstankar..

Är sugen på detta till sovrummet!

❥ 4 st svarta ramar (kvadratiska, rätt stora) att ha ovanför sängen. Motiv fortfarande okänt.. tips?

❥ Sänglampor, 2 st silvriga eller svarta av denna typen (vad jag tror just nu iaf).
FORSÅ Arbetslampa IKEA Riktat ljus, ger ett bra koncentrerat ljus för läsning. Ställbar arm och ställbart lamphuvud ger möjlighet att rikta ljuset.
❥ Gardiner!! Snälla tatte heelp :) Blir nog samma som i förra lägenheten tror jag.. skulle vilja ha lite mer tyg kanske.. hmm men långa från taket å ner i think.. vita, max beiga :)
❥ Lexington, gant eller liknande lakan. mums!!!!
❥ Någon fin tvättkorg eller nåt i korgmaterial.
hmm undrar om jag missat något?
joooo vi har ju ett space mellan garderoben och väggen där vi fortfarande funderar på vad vi ska ha.
Vi avvaktar för att se lite vad det är vi saknar och behöver innan vi tar tag i det. Funderingarna går kring ett sminkbord till mig, ni kan aldrig gissa vems ide de var ;). Eller mer hyllor, eller en liten arbetshörna, eller bara en mysig fåtölj. De sista hade nog varit mysigast men ack minst praktiskt :( vi får se..
Taklampan är beställd från ellos och borde komma snart.  (älsar att ellos har halva-priset-rabatter!)

Kommentarer
Heart Anonym

Jag röstar för sminkbord!!! Varje kvinna behöver ju ett sminkbord....fast jag har ju inget =D haha så vi klarar oss nog utan...eller?! Fåtölj, jaa så mysigt, men sjukt opraktiskt.... Har inga förslag dock haha =) Men jag röstar nog för ett sminkbord, de kan vara rätt praktiska också! Kan ju vara ett smink alltiallo bord typ =D

Kul att kolla in bloggen, är så sjukt dålig på att läsa folks bloggar, men din föll jag faktiskt för, du skriver på ett till talande sätt, iallafall för mig =) Men sjukt ambitiöst att jobba heltid, renovera OCH ha tid att blogga!! =)

Nu ska jag läsa vidare!

2012-05-30 @ 20:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0