Krigszon hemma!

Träningsvärk i hela kroppen och än är vi inte klara! Helt slut är vi. P har deckat med kläderna på brevid mig.
Idag har vi fortsatt rivning av klinker i kök & rivning av gula stugan. Den ligger as we speak och väntar i olika högar på gräsmattan. Förstår inte hur det kunde rymmas så mkt material i det lilla huset. :) Till och med en grodfamilj!!!
Nu är vi nära gränsen att inte kunna bo här längre.. får se hur länge vi står ut :O
Dagen började med att jaga rätt på en till hammare. Det finns INTE på plantagen ifall någon nångång skulle leta där. De tittade på mig som ett stort frågetecken när jag frågade och fnös lite att "NÄH! De skulle jag inte tro." Nähe? Men ni har glass?? Vad har det med blommor att göra. awell :) MAXI löser allt.
Bort med klinkerplattor
Även bakom spisen..
Flytta ut skåpen
Kaos i hallen. Fick slingra sig igenom.
Trångt!
SISTA PLATTAN! (förutom de två under diskmaskinen då, som vi väntar att ta)
Jahopp... vårt kök...
Blir trött bara jag tittar på det igen! :)
Fräser bort fix. OBS, ingen saneringsfräs vi hyrde, det hette nånting annat för viktigpettrar som kanske sett det :)
Och såhär har vi det nu!!! FINT VA!?!? :D
Bilder på stugrivning kommer imorgon. För nu somnar jag!
haha för de som ej sett så hade pappa byxor med pressveck när han rev på stugan igår.

Frida kommenterade: Men läckert att din pappas "arbetsbyxor" har pressveck. Det kallar jag high standard ;)
Pappas svar: Pressveck? Tycker inte att man ska se slöfsig ut bara för att man renoverar ;) Fakta: fläck från whitebordpenna som inte går bort :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0