Hallen

Uppdatering.
Idag har P tagit bort alla plattor -kök. Nu saneringsfräser han bort all fix och jag har gömt mig i sovrummet med Isa. Leo är på playdate hos bårrefolket. Tänkte att jag gör en snabb uppdatering innan p upptäcker att jag är klar med att vika tvätt ;)
Plattor och tapet rivs bort.
Plattborttagning. Vissa går lätt andra sitter som sten!
Visst tänker ni nu, HUR kan ni ha katterna i all den skiten...
Jo, för att de älskar det! De verkar iaf inte lida en sekund av det. Är det en smutsig hörna nånstans, vem tror ni är först att slänga sig där? Fast idag håller vi undan dom mest på grund av ljudet och dammet.
Inspektion av inhyrda maskiner. :)
Soon to be, en HALL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0