Bort med fix.

Japp här ser ni renovering i full gång.
Fräser bort fixen med inhyrda maskiner. Har haft en stor svart sopsäck fylld med damm idag utspritt i huset och en del ligger kvar. gaah jag hatar verkligen byggdamm!
MEN vi är iaf ett steg närmre.. :)

Tömmer filtret
svar:
F: haha joo jag blev rätt chockad när pappa kom och erbjöd sig att börja riva. Funderade också om han menade NU eller senare pga av byxorna ;) haha
Den stugan var nog mer en fara för Adam ändå :) Helt rutten!
J: Åh! JA! Jag är också lite smått kär i svarta stolar och har varit ända sen jag såg bilden nedan. Kan bli så jävla snyggt! Kör på det!! Är inte säker på vad det blir här än. :)

Kommentarer
Heart Lisa

ÄNTLIGEN får vi se dig arbeta också...började snart tro att det är Patrik som gör allt och du bara "viker tvätt" och bloggar hahaha =)

2012-05-30 @ 20:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0