Nu händer det grejer!!

Å Underbara dag har äntligen kommit!! Jag har tittat i kalendern hur många ggr som helst och väntat på den 18e juni och IDAG är det det!
Patrik jobbade hemma men fick ta ledigt och har kämpat hela dagen.

Bland annat med att köra iväg bråte (DEN SISTA BITEN VÄGG + lite till) till tippen och då tog jag ett avbrott i jobb och följde med för att slänga. Idag har alltså den bärande väggen rivits och en stålbalk har satts upp. Väggen där den inbyggda garderoben ska vara har också rivits och säkert massa mer som jag inte har koll på just nu.

Åkte ut till bauhaus direkt efter jobb för att kolla på garderobskjutdörrar och det varierade ju inte LITE i pris. Fanns den billigaste som var helt ranglig eller en hyfsat dyr. Tror nog ändå de blir den dyrare och så får vi leva jäävligt tajt sen ist för man vill ju inte sätta in nåt crap heller.

Blev helt hispig när jag kom ut i huset idag, SÅN FÖRÄNDRING!

I era ögon kanske ni bara ser kaos men jag är in löööv!
Så här ser det ut när man kommer in till oss nu. Där kan ni se den grymt långa stålbalken som kom med en kran idag!! Grannarna runt om kring hade tydligen kommit ut och undrat vad vi egentligen höll på med :D


Mot andra hållet!


Den utrivna tvättstugeväggen där garderober ska vara. Kan ni se det?? :)


Slagen hjälte :)


Kommentarer
Heart My

Ja håll tummarna allt vad du kan vev. För kanske kanske går detta vägen. Efter allt skit och allt skit som väntar med rättegången i höst. Oh lät najs. Men har inte semester då har min precis tagit slut. Får se om vi kan åka i höst.?! Jävlar vad långt ni kommit i huset så najs :)

2012-06-18 @ 21:17:41
Heart Soffan

Åhhh vilken förändring!! Ni är hur duktiga som helst!

2012-06-18 @ 21:46:52
Heart Uffe

Snyggt! Fast riv inte mer nu för då rasar huset ;)

2012-06-19 @ 16:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0