Dag 3

Fy fan vad jag är slut!!!
Fattar inte hur vi har kunnat slita så hårt tidigare men nu när vi inte gör det mer, bortsett från att åka ut till bauhaus/tippen/byggmax mm, så är det ju snickaren som jobbar åt oss. Men endå är jag sjukt trött. Nog bara för denna veckan har varit så brutalt slitsam. Jobbar heltid och samtidigit springer vi alla ärenden och fixar i huset (behövs mått, man ska bestämma var eluttagen ska vara, storlekar hit å dit, köpa gips ja ni fattar), så har vi dessutom p&t´s hus att "passa". Visst det är ett hus men det är fortfarande inte helt lätt när man kommer hem sent och både ska göra mat och vattna, klippa gräs kolla alla katter and so on. Aja... låter som en gnälltant men är så jefla trött just nu bara. Vill bara äta men orkar verkligen verkligen inte laga mat å har redan ätit donken en gång idag.. KAN NÅN LAGA MAT TILL MAAJ!?
 
Så nu har jag fått avreagera mig lite. Sista dagen på jobb imorgon innan midsommarledig fredag. 
 
Här kommer dagens hus uppdatering iaf. Det som jag egentligen skulle skriva. 
Idag har det satts upp lite gips, "hålet" där den inbyggda garderoben ska vara har byggs igen. 
Vi är försenade iaf en vecka från den ursprungliga tidplanen men vi har ju också haft en del extra jobb som inte var inräknat från början. Målare är också knivigt igen. Han vi skulle ha har fullt upp så nu får vi hänga på telen imorgon å jaga ny just in case. Vårt kök kommer snart men fläkten är försenad. Men eftersom vi är det också kommer det nog tajma ändå, skönt.
 
Här ska den inbyggda garderoben vara.
 
Här har det börjat gipsas igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0