Dag 10 - målardax!

Hejhej. 
Sitter hemma nu i soffan å häckar medans Patrik hejar på spanien för fullt. OK, jag hejar väl också på mitt egna sätt med datorn i knät ;) 
Idag har jag faktiskt inte varit ute i huset vilket känns jättewierd! Men mycket för att Patrik har varit där typ 5 ggr redan och för att målaren är där NU å jobbar. Vill inte ut å störa ;P Tänkte att vi drar ut imorgon ist å kollar läget. Jag har iaf fått en full uppdatering om vad som skett och det låter FÖR BRA. Nu är tydligen ALL GIPS UPPE! Det ser ut som ett HEM. Man kan se hur det kommer se ut sen iaf. Och P har ju dessutom städat å slängt gipsrester så nu är där helt tomt! Bara målarfärg och golv som ska läggas kvar. 
 
Alltså ska målaren jobba kvällar denna och nästa vecka och under tiden lägger snickaren klinker. Förstår ni!? Nu kommer äntligen det vi väntat på! 
 
Sen har vi även spikat lite datum. 
Den 6e juli kommer köket!
Den 11e juli kommer bänkskivan och då måste köket vara på plats. wiie
 
Undrar förresten när vädret ska vända?  Pappåtatt åkte ju verkligen under rätt period. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0