Då var köket nere

Sitter just nu i soffan hos pap å tatt. Vi fick panikflytta hit idag ist för imorgon för nu har vi rivit ut hela köket! Känns så jävla skönt ändå att vi gjorde det idag så hinner vi med både tippen och kanske några väggar och gipsskivor också imorgon! Men just nu är jag helt förstörd, mitt huvud snurrar och dunkar och jag är så jävla trött.
Fick ett antal utbrott under kvällen som P fick ta haha ja usch jag var inte pigg på detta idag. Men vad gör man? Ett steg närmare och jag vill ju bli KLAR! :)
Nu är köket här i garaget ist och bara väntar på att bli ivägslängt på tippen.
Och alla köksprylar var nerpackat ytterligare en gång. Ska bli sååååå skönt att veta att nästa gång man packar upp är det klart sen! Känns verkligen som det blir då vi flyttar in "på riktigt".
Så nu bor vi i bårre igen!! Undrar vad pappa å tatte säger. De är på studentskiva å vi har redan slängt oss i soffan med mcdonalds mat och kollar EM. Sån kontrast för i köket står två urdruckna gröna smoothies och en grönsaks receptbok på bordet. Men vi behöver definitivt boosta våra vitaminer i kroppen lite efter all jäkla skräpmat det blivit på sistone så det är ju bra! :)

Kommentarer
Heart Frida H

Bara säg till så kommer jag och hjälper er att packa upp köket igen ^^ Psst.. jag kanske också ska flytta snart. Hihi.

Åh, där står min diskmaskin. Du är bäst Verre! ;) ;) Tack igen!

2012-06-08 @ 23:13:01
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/
Heart Lisa

Klart utbrotten kommer, tillhör ju såna här typer av renoveringar... Tycker ni är grymt tålmodiga!! Kämpa på=) inte långt kvar!

2012-06-11 @ 21:00:18
Heart Lisa

Klart utbrotten kommer, tillhör ju såna här typer av renoveringar... Tycker ni är grymt tålmodiga!! Kämpa på=) inte långt kvar!

2012-06-11 @ 21:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0